4 سال پیش 4 اسلاید 808 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • I'm infp
    عالی و کاملا درست

  • عررررررررررررررر
    من ENFJ ام :)🦋
    اسلاید آخر و حق بودددددد :)🍧
    تست عالی بودددددد
    موفق باشی :)🐾

  • Isfpهمین بود دیگه نه؟
    چون گربه بود و شوگا لاورم... 😂😂

  • تایپ من (INTP) نیست

    • من مکه گفتم هست؟:||

    • عزیزم گفتی کدوم تایپ ها نیست منم گفتم

      چرا طلب کارانه صحبت میکنی؟😐

    • هعی مگه مجازی لحن داره بفهمی طلب کارانه بود:|😐🍓

    • داره فرزندم داره

    • اوکی پس تو هنوز یادش نگرفتی که همچین فکری کردی:|😐🍓

  • لطفا‌به‌تست‌آخرم‌سر‌بزنید!^^🍓🌿

  • من ENFP ام چرا از من نذاشتیییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ #از _ تایپ _ نامجون _ هم _ بگذاریم😂

  • چرا تایپ منو نیاوردی؟ 😐😂
    INTJ ام

    • آیا من میام ببینم تایپ کی هست کی نیست؟

    • شوخی بود:)
      تستتم خیلی باحال بود

  • INFP:]😹
    با تهیونگ هم تایپم🤸‍♀️🎡
    تایپ تو چیه ^•-•^؟🗿

    • عرررررر منمممممممممممممم بااا موموو چهیونگ هم هستیم:]💕🍓🌸

    • خر ذوووووووق🥺😂🎡🤸‍♀️

  • عانیونگ‌هاسیوو•-•🧚🏻‍♀️💕
    من‌جیوو‌عم:))🧘🏻‍♀️🌸
    ی‌صولوییست‌تازه‌کار..🦢🌿
    و‌به‌حمایت‌احتیاج‌درم^^🌳💕
    به‌فنام‌لاولی‌میگم:]🥚🌸
    لاولی‌موشی؟!🥺🌻
    ادمین‌ببخشید‌..اگ‌‌مشکل‌دری‌کامو‌بپاک!^^

  • صل‌عانجلم^^🎶🌸
    امیدوارم‌حالت‌گود‌باشه:)🍪🌸
    من‌ینی‌یونی‌ب‌حمایتت‌احتیاج‌درم!🍧🌸
    من‌یه‌صولولیسم‌اسمم:
    [𝒴𝑜𝓃𝓋𝑜𝑜•-•🍉💕‌‌]
    عستش•-•🍓🌸
    تازه‌دبیو‌کردم‌تو‌کم-پانی  𝚈𝚃•-•🍰‌ 🍫🌸
    ب‌فندومم‌میگم‌نورلند♡🐾🌸
    خوشحال‌موشم‌نورلندم‌بشیح-!🎀🌸
    لاوم‌فنم‌میشی؟!🦋🌸
    ____•____•____•____•____•
    ساری‌بابت‌تبلیغ

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.